تاپ دکور کمد دیواری مدرن و شیک + 43 طراحی تاپ و اقتصادی - تاپ دکور

کمد دیواری مدرن یکی از المان های ضروری و اصلی هر خانه مدرنی است به همین خاطر تمامی طراحان و سازندگان توصیه می کنند که اگر خانه ای دارای کمد دیواری نیست افراد حتما اقداماتی جهت طراحی و اجرای کمد دیواری مدرن انجام دهند تا یک فضای مخفی برای وسایل غیر ضروری یا وسایلی که جایی ندارند، طراحی شود.

اگر اتاق خواب و پذیرایی خانه دارای کمد دیواری مدرن باشد این فضاها خلوت تر و زیباتر می شوند و دیگر فضا شلوغ و خسته کننده نیست. اما توجه نمایید که اگر قصد طراحی و اجرای کمد دیواری مدرن را دارید حتما از یک تیم حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید تا یکی از زیباترین و بهترین المان ها را در خانه خود مشاهده کنید.

برای اینکه بدانید کمد دیواری مدرن چیست و با چه مقدار بودجه می توان بهترین کمد دیواری مدرن را طراحی کرد، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی کافی بهترین اقدامات را انجام دهید.

کمد دیواری مدرن چیست؟

زمانی که قصد تغییر دکوراسیون داخلی را دارید و سبک مورد نظر شما نیز سبک مدرن است باید آگاه باشید که این سبک تنها مناسب افرادی است که علاقه مند به سبک مدرن هستند و سادگی و خلوتی برای‌شان اولویت است. بنابراین وقتی که می خواهید کمد دیواری مدرن را طراحی کنید بهتر است که از ساده ترین متریال و طرح ها استفاده نمایید.

کمد دیواری مدرن چیست؟
کمد دیواری مدرن چیست؟

زمانی که به کمد دیواری های دهه های پیش توجه می کنید متوجه می شوید که قبلا از کمد دیواری هایی استفاده می شد که کاملا کلاسیک بوده اند و از طراحی های مختلفی برای اجرای آن استفاده می شد. اما امروزه با وجود کمد دیواری مدرن دیگر نیاز به طراحی های پیشین که نیاز به صرف تایم و هزینه های بالا بود، نیست بلکه می توان بهترین و زیباترین کمد دیواری را با مناسب ترین قیمت ها طراحی کرد.

کمد دیواری مدرن چیست؟

کمد دیواری مدرن به معنای استفاده از ساده ترین و متریال و طرح ها برای اجرای یک کمد دیواری ساده اما کاربردی است که به واسطه آن ارزش و زیبایی دکوراسیون پذیرایی و اتاق خواب بیشتر به چشم می آید.

کمد دیواری مدرن اتاق خواب

کمد دیواری مدرن برای اتاق خواب موجب می شود تا فضای اتاق خواب شیک و خلوت تر دیده شود و دیگر هیچ یک از بخش های آن شلوغ و خسته کننده نباشد؛ زیرا زمانی که شما از یک کمد دیواری مدرن برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده می کنید در واقع فضایی را فراهم می آورید که تمامی المان های اضافی درون این کمد دیواری قرار بگیرند تا فضا کاملا خلوت و ساده باشد.

کمد دیواری مدرن اتاق خواب
کمد دیواری مدرن اتاق خواب

توجه نمایید که امروزه سبک های ساده بیشتر طرفدار دارد به همین خاطر ما به شما توصیه می کنیم که برای طراحی و اجرای کمد دیواری اتاق خواب خود به سراغ سبک های مدرن بروید تا به واسطه این سبک یک کمد دیواری کاملا شیک و کاربردی را در اختیار داشته باشید.

کمد دیواری مدرن اتاق خواب
کمد دیواری مدرن اتاق خواب

کمد دیواری مدرن در پذیرایی

حین تغییر دکوراسیون پذیرایی، برخی افراد علاقه مند به طراحی و اجرای کمد دیواری مدرن هستند که می توانید به همراه بهترین تیم یک طراحی کاملا کاربردی و خاص را برای اجرای کمد دیواری مدرن انجام دهید. در واقع به واسطه کمد دیواری مدرن در پذیرایی خانه خود می توانید شاهد بهترین تغییرات باشید.

کمد دیواری مدرن در پذیرایی
کمد دیواری مدرن در پذیرایی

توجه نمایید که برای اجرای کمد دیواری مدرن پذیرایی باید به دیگر المان های این بخش توجه نمایید تا تناسب بافت و رنگ متریال میان المان های پذیرایی به خوبی دیده شود. هرچقدر که در طراحی کمد دیواری مدرن پذیرایی موفق تر باشید بهتر است و می توانید شاهد بهترین تغییرات باشید.

کمد دیواری مدرن در پذیرایی
کمد دیواری مدرن در پذیرایی

کمد دیواری مدرن اتاق کودک

اجرای کمد دیواری در دکوراسیون اتاق خواب مدرن کودکان بسیار ضروری است چرا که درون این اتاق خواب ها وسایل مختلفی وجود دارد که به واسطه کمد دیواری مدرن می توان جلوی شلوغی و هرج و مرج در این فضا را گرفت. بنابراین اگر اتاق خواب کودک شما دارای این المان نیست توصیه می کنیم که در اولین فرصت اقداماتی جهت طراحی و اجرای کمد دیواری مدرن انجام دهید.

کمد دیواری مدرن اتاق کودک
کمد دیواری مدرن اتاق کودک

ذکر این نکته ضروری است که برای اجرای کمد دیواری مدرن اتاق کودک بهتر است که درون کمد را قفسه بندی کنید تا این کمد دیواری کاربردی تر باشد. در واقع اتاق کودک دارای وسایل ریز و درشتی است که با قفسه بندی کمد دیواری مدرن می توان برای هر یک از این وسایل جای مخصوصی را در نظر گرفت.

کمد دیواری مدرن اتاق کودک
کمد دیواری مدرن اتاق کودک

کمد دیواری مدرن ریلی

امروزه حین اجرای کلوزت روم یا کمد دیواری مدرن بیشتر از این نوع کمد دیواری استفاده می شود چرا که هم نیاز به فضای زیادی ندارد و هم به خاطر دارا بودن قفسه های مختلف، جایگذاری وسایل بسیاری درون آن میسر است. توجه نمایید که برای اجرای این نوع کمد دیواری مدرن نیاز به فضاهای زیادی نیست و با کمترین متراژ نیز می توان بهترین کمد دیواری مدرن ریلی را طراحی کرد.

کمد دیواری مدرن ریلی
کمد دیواری مدرن ریلی

در واقع کمد دیواری مدرن ریلی برای پذیرایی های کوچک یا اتاق خواب هایی که متراژ کمی دارند مناسب است چرا که این نوع کمد دیواری مدرن درب ریلی دارد و نیاز به فضای زیاد برای باز کردن درب آن نیست به همین خاطر اغلب افراد علاقه مند به اجرای این نوع کمد دیواری مدرن هستند.

کمد دیواری مدرن ریلی
کمد دیواری مدرن ریلی

کمد دیواری مدرن لولایی

کمد دیواری مدرن لولایی برای اغلب افراد آشنا است چرا که از قدیم طراحی و اجرای این نوع کمد دیواری رایج بوده است و امروزه نیز همان کمد دیواری طراحی می شود، فقط حین بازسازی خانه و خرید متریال باید به سراغ جدیدترین و زیباترین متریال رفت تا این کمد دیواری مدرن لولایی بیشتر به چشم بیاید.

کمد دیواری مدرن لولایی
کمد دیواری مدرن لولایی

زمانی که اتاق خواب یا پذیرایی خانه فضای کافی داشته باشد می توان به سراغ طراحی و اجرای کمد دیواری مدرن لولایی رفت. از ویژگی های این نوع کمد دیواری مدرن این است که شما با باز کردن درب کمد دیواری مدرن لولایی می توانید تمامی قسمت ها آن را مشاهده کنید.

کمد دیواری مدرن لولایی
کمد دیواری مدرن لولایی

دستگیره کمد دیواری مدرن

یک کمد دیواری مدرن می تواند دارای دستگیره باشد یا فاقد آن باشد چرا که کمد دیواری های مدرن اغلب به صورت ریلی طراحی و ساخته می شوند که این نوع کمدها اصلا نباید دستگیره داشته باشند چرا که کمد دیواری مدرن ریلی باید درب های آن روی یکدیگر قرار بگیرد و نیازی به دستگیره نیست.

دستگیره کمد دیواری مدرن
دستگیره کمد دیواری مدرن

اما می توانید برای کمد دیواری مدرن لولایی بهترین دستگیره مدرن را انتخاب کنید؛ فقط مراقب باشید که به سراغ دستگیره های کلاسیک نروید که جلوه کمد دیواری مدرن را تغییر دهد و از زیبایی های آن بکاهد بلکه ضروری است به سراغ دستگیره هایی بروید که کاملا ساده و شیک طراحی شده باشند.

دستگیره کمد دیواری مدرن
دستگیره کمد دیواری مدرن

درب کمد دیواری مدرن

درب کمد دیواری مدرن باید کاملا ساده باشد و هیچ گونه طراحی های شلوغ و تکراری بر روی آن نباید دیده شود. همچنین ناگفته نماند که بر روی این درب شما تنها می توانید از آینه استفاده کنید و هیچ یک از وسایل تزیینی نباید بر روی درب کمد دیواری مدرن باشد.

درب کمد دیواری مدرن باید با دیگر المان های اتاق خواب یا پذیرایی همخوانی داشته باشد به همین خاطر باید حین انتخاب رنگ و خرید متریال به این نکته توجه نمایید.

درب کمد دیواری مدرن
درب کمد دیواری مدرن

مزایای کمد دیواری مدرن

  • نیاز به فضای زیادی برای طراحی آن نیست
  • زیبایی کمدهای مدرن
  • نصب آینه روی آن
  • صدای کمتر حین استفاده
  • در اختیار داشتن فضای مخفی برای وسایل 
  • تمیز کردن آسان این کمد دیوارها
  • فضای اتاق خواب خلوت تر می شود
  • و…
مزایای کمد دیواری مدرن

قیمت کمد دیواری مدرن

قیمت کمد دیواری مدرن یکی از مهم ترین عواملی است که پیش از طراحی اتاق لباس و کمد دیواری مدرن آن باید به این نکته توجه ویژه ای شود. در واقع شما باید در ابتدا از قیمت کمد دیواری مدرن آگاه شوید و سپس اقداماتی جهت طراحی و اجرای آن انجام دهید.

قیمت کمد دیواری مدرن
قیمت کمد دیواری مدرن

جهت آگاهی از قیمت کمد دیواری مدرن ضروری است که در ابتدا از بهترین تیم اجرای کمد دیواری مدرن کمک بگیرید؛ زیرا طراحان و سازندگان این تیم باید در ابتدا از محل اجرای کمد دیواری مدرن بازدید کنند و سپس از نیاز شما آگاه شوند تا در نهایت بتوانند هزینه های نهایی را برای اجرای کمد دیواری مدرن تعیین کنند.

شرکت طراحی و اجرای کمد دیواری مدرن و شیک

زمانی که صحبت از طراحی و اجرای کمد دیواری مدرن است افراد باید آگاه باشند که برای این طراحی و اجرا باید به سراغ بهترین تیم رفت تا بتوان شاهد بهترین کمد دیواری مدرن بود. شرکت تاپ دکور یکی از بهترین شرکت ها برای طراحی و اجرای کمد دیواری مدرن است که می توانید به واسطه این شرکت شاهد بهترین طراحی و اجرا با مناسب ترین قیمت ها باشید.

شرکت تاپ دکور به واسطه کادر مجرب و حرفه ای خود قادر است که اقدام به طراحی و اجرای کمد دیواری مدرن با مناسب ترین قیمت ها کند به همین خاطر امروزه این شرکت به عنوان بهترین گزینه برای اجرای کمد دیواری مدرن شناخته شده است که می توانید به کمک آن بهترین کمد دیواری مدرن را در اختیار داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت کمد دیواری مدرن و جدیدترین سبک ها بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران بهترین شرکت دکوراسیون داخلی شما را راهنمایی کنند.

مدل کمد دیواری مدرن

جدیدترین کمد دیواری مدرن
جدیدترین کمد دیواری مدرن
جدیدترین کمد دیواری مدرن
کمد دیواری مدرن زیبا
کمد دیواری مدرن شیک
مدل کمد دیواری مدرن
مدل کمد دیواری مدرن
مدل کمد دیواری مدرن
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 35 views بار دسته بندی : مشاوره دکوراسیون تاريخ : 9 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.