تاپ دکور کابینت کلاسیک 2023 (طراحی و اجرا با بهترین متریال) - تاپ دکور

کابینت کلاسیک یکی از سبک های پرطرفدار است که امروزه تقاضا برای طراحی و اجرای این نوع کابینت بسیار افزایش یافته است بخصوص کسانی که علاقه مند به سبک های قدیمی هستند بیشتر تمایل دارند تا آشپزخانه‌شان به واسطه کابینت کلاسیک طراحی و دیزاین شود تا بیشتر به چشم بیاید.

توجه نمایید که کابینت کلاسیک یک نوع کابینت قدیمی نیست بلکه با الهام گرفتن از سبک های قدیمی طراحی و اجرا می شود. همچنین ناگفته نماند که برای رسیدن به کابینت کلاسیک ایده آل خود باید به سراغ بهترین شرکت بروید تا طراحان و سازندگان این شرکت تجربه و مهارت کافی برای این اقدام را داشته باشند و بتوانند بهترین طراحی را انجام دهند.

اگر قصد تغییر کابینت های آشپزخانه خود را دارید بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با آگاهی کافی اقدام به طراحی و اجرای چنین کابینتی نمایید.

کابینت کلاسیک چیست؟

کابینت کلاسیک در واقع سبکی در مقابل سبک مدرن است یعنی شما شاهد یک نوع کابینت مدل قدیمی هستید که طراحی آن با الهام گرفتن از طراحی های پیشین انجام شده اما متریال آن بسیار جدید و باکیفیت است. کابینت کلاسیک دارای طراحی های مختلفی است و به عنوان شلوغ ترین سبک شناخته شده است که می تواند دکوراسیون آشپزخانه را زیباتر و تجملاتی تر کند.

کابینت کلاسیک چیست؟
کابینت کلاسیک چیست؟

اگر نگاهی به کابینت کلاسیک بیندازید متوجه خواهید شد که طراحی آن بگونه ای است که کاملا شلوغ و تجملاتی است؛ بنابراین توصیه می کنیم که اگر طراحی های شلوغ را دوست دارید به سراغ این نوع کابینت بروید و اگر علاقه مند به طرح های ساده هستید بهتر است به سراغ کابینت های دیگر بروید.

کابینت کلاسیک چیست

کابینت کلاسیک مدرن

کابینت کلاسیک نقطه مقابل کابینت مدرن است؛ بنابراین زمانی که گفته می شود اقدام به طراحی و اجرای کابینت کلاسیک مدرن کنید یعنی شما کابینت کلاسیک را طراحی کنید اما به سراغ طراحی ها و متریال مدرن بروید که هم زیباتر باشد و هم کیفیت قابل قبولی داشته باشد.

کابینت کلاسیک مدرن
کابینت کلاسیک مدرن

از تفاوت های اصلی کابینت کلاسیک با مدرن این است که این نوع کابینت ها طراحی های شلوغی دارند و زمانی که به درب آن نگاه کنید متوجه می شود که دارای برآمدگی هایی است که برای آن وقت گذاشته شده تا به این زیبایی دیده شود اما کابینت هایی که سبک مدرن دارند کاملا ساده هستند و هیچ طرحی روی درب آن ها دیده نمی شود.

کابینت کلاسیک مدرن

کابینت کلاسیک جدید

طراحی و اجرای کابینت کلاسیک جدید بسیار محبوب و پرطرفدار است به طور مثال کابینت ممبران یکی از جدیدترین و شکیل ترین کابینت های کلاسیک است که برای آشپزخانه هایی به سبک کلاسیک بسیار مناسب است. این نوع کابینت ها طراحی های جدید و تجملاتی دارند که بسیار به چشم می آیند و موجب می شوند تا طراحی و دیزاین آشپزخانه جدیدتر شود.

کابینت کلاسیک جدید
کابینت کلاسیک جدید

اگر به سبک های قدیمی تر علاقه دارید و خیلی دوست ندارید فضای اطراف‌تان خلوت باشد بهتر است به سراغ کابینت کلاسیک بروید؛ زیرا این سبک بیشتر از هرچیزی پر کردن فضا برایش اهمیت دارد به همین خاطر می تواند فضای بزرگ آشپزخانه را پر کند و جلوه و زیبایی بی نظیری به آن بدهد.

کابینت کلاسیک جدید

کابینت کلاسیک سفید

بسیاری از افرادی که قصد بازسازی آشپزخانه خود را دارند به سراغ کابینت کلاسیک سفید می روند؛ زیرا رنگ سفید یکی از بهترین رنگ هایی است که امکان ست کردن آن با دیگر المان ها به راحتی امکان پذیر است و موجب بزرگ تر شدن آشپزخانه می شود به همین خاطر افراد بسیاری به سراغ این رنگ می روند.

کابینت کلاسیک سفید
کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید امروزه بیشترین تقاضا را دارد، گرچه برخی افراد علاقه مند به رنگ های تیره هستند و می خواهند برای خرید کابینت کلاسیک به سراغ رنگ های تیره بروند اما رنگ سفید جزو رنگ هایی است که بیشتر از رنگ های تیره طرفدار دارد.

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک طوسی

رنگ طوسی از دیگر رنگ هایی است که می توانید جهت طراحی و اجرای کابینت کلاسیک به سراغ آن بروید. رنگ طوسی یک رنگ خنثی است که امکان ست کردن آن با دیگر المان های آشپزخانه بسیار راحت است.

کابینت کلاسیک طوسی

رنگ طوسی جزو رنگ هایی است که اگر المان های آشپزخانه با توجه به آن انتخاب شود می تواند تغییرات چشمگیری را اعمال نماید و فضای کاملا جدیدی را به ارمغان آورد.

کابینت کلاسیک طوسی
کابینت کلاسیک طوسی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی نیز یک سبک خاص و پرطرفدار است که امروزه بسیاری از متقاضیان کابینت کلاسیک به سراغ این سبک می روند. توجه نمایید که هر کشوری سبکی منحصر به فرد دارد که اگر آن سبک بیشتر مورد توجه قرار بگیرد جهانی می شود به همین خاطر کابینت کلاسیک اروپایی نیز بسیار پرطرفدار تر شده است و متقاضیان و طرفداران بسیاری دارد.

کابینت کلاسیک اروپایی
کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی با اینکه خیلی شناخته نشده است اما زیبایی و کارایی بسیاری دارد به همین خاطر اکثر افرادی که قصد طراحی و اجرای کابینت کلاسیک جدید را دارند به سراغ کابینت کلاسیک رومی می روند. طراحی کابینت کلاسیک رومی از طریق چوب های فرآوری شده و حکاکی شده انجام می شود که سپس رنگ می شود و شما شاهد یک کابینت کلاسیک رومی هستید.

کابینت کلاسیک رومی
کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی دارای تاج، ستون، نورپردازی خاص و… است به همین خاطر جزو سبک هایی است که نیاز به تایم زیادی برای طراحی آن است و تنها در آشپزخانه هایی اجرا می شود که متراژ بالایی داشته باشد.

کابینت کلاسیک رومی

دستگیره کابینت کلاسیک

خرید دستگیره کابینت کلاسیک بسیار با اهمیت است؛ زیرا شما باید به سراغ دستگیره هایی بروید که کاملا لاکچری و تجملاتی باشد. ممکن است هزینه خرید دستگیره بالا رود اما بهتر است که هزینه کنید تا بهترین کابینت ها را شاهد باشید.

دستگیره کابینت کلاسیک

تنوع در خرید دستگیره کابینت کلاسیک بسیار بالا است به همین خاطر متقاضیان می توانند با توجه به رنگ کابینت کلاسیک و سلیقه خود بهترین نمونه آن را خریداری نمایند.

دستگیره کابینت کلاسیک
دستگیره کابینت کلاسیک

درب کابینت کلاسیک

پیشتر اشاره کردیم که کابینت کلاسیک دارای طراحی های شلوغ و تجملاتی است یعنی درب این نوع کابینت ها دارای طراحی های تجملاتی هستند. درب کابینت کلاسیک دارای طراحی های گوناگونی است که موجب شده تا برآمدگی هایی روی درب کابینت دیده شود.

درب کابینت کلاسیک
درب کابینت کلاسیک

اگر علاقه مند به کابینت کلاسیک هستید باید توجه نمایید که شما آشپزخانه کلاسیک باید در اختیار داشته باشید تا بتوانید این نوع کابینت ها را تهیه نمایید تا این کابینت ها بتوانند زیبایی و جذابیت خود را بیشتر نشان دهند.

درب کابینت کلاسیک

جزیره کابینت کلاسیک

جزیره آشپزخانه به سبک کلاسیک با توجه به همین سبک طراحی و اجرا می شود یعنی زمانی که شما قصد طراحی کابینت کلاسیک را دارید باید جزیره آن را نیز با توجه به همین سبک طراحی کنید. جزیره کلاسیک به مانند کابینت ها دارای طراحی های شلوغ و تجملاتی است که موجب می شود آشپزخانه جدیدتر و لاکچری تر شود.

جزیره کابینت کلاسیک

جزیره کابینت کلاسیک را می توانید با سینک ظرفشویی، گاز رومیزی، وسایل تزیینی پر کنید که هم کارایی داشته باشد و هم زیباتر شود. همچنین می توانید به جای خرید میز ناهارخوری از این فضا استفاده نمایید یعنی چند صندلی تهیه کنید و دور جزیره بچینید تا بتوانید به عنوان میز نهارخوری از آن استفاده نمایید.

جزیره کابینت کلاسیک
جزیره کابینت کلاسیک

تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

پیشتر اشاره کردیم که کابینت کلاسیک جزو شلوغ ترین سبک هایی است که برای طراحی آن زمان بسیاری گذاشته می شود اما کابینت نئوکلاسیک به اندازه کابینت کلاسیک شلوغ نیست و سبکی میان کلاسیک و مدرن است یعنی نه خیلی شلوغ و نه خیلی ساده و خلوت است.

تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

اگر نیاز به یک کابینت جدید دارید که نه خیلی شلوغ و تجملاتی باشد و نه خیلی ساده باشد بهتر است که به سراغ کابینت نئوکلاسیک بروید تا به واسطه آن شاهد یک آشپزخانه جدید و شیک باشید.

فرق کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک

افرادی که قصد طراحی و اجرای کابینت کلاسیک را دارند باید در ابتدا به این موضوع توجه نمایند که هزینه این طراحی و اجرا چقدر است و سپس اقدام کنند. توجه نمایید که هزینه طراحی و اجرای کابینت کلاسیک کمی بیشتر از کابینت های گلاس است و در کل این سبک کمی تجملاتی است و نیاز به طراحی های بیشتری دارد به همین خاطر هزینه خرید آن بالاتر است.

قیمت کابینت کلاسیک
قیمت کابینت کلاسیک

اما توجه نمایید که شما می توانید با توجه به سلیقه خود و متراژ آشپزخانه بهترین و زیباترین کابینت کلاسیک را در اختیار داشته باشید که هم کارایی داشته باشد و هم بتوانید با کمترین هزینه آن را تهیه نمایید به شرطی که از طریق بهترین شرکت این اقدام را انجام دهید.

بهترین شرکت اجرای کابینت کلاسیک

زمانی که افراد قصد خرید کابینت کلاسیک را دارند در ابتدا باید بهترین شرکت دکوراسیون داخلی را پیدا کنند تا به واسطه این شرکت بتوانند بهترین کابینت کلاسیک را خریداری کنند. توجه نمایید که شرکت های بسیاری وجود دارد اما ما توصیه می کنیم که حتما به سراغ بهترین شرکت بروید که کادر مجرب آن هم تجربه و مهارت کافی داشته باشد و هم مناسب ترین هزینه ها را برای ارائه خدمات و فروش محصولات خود دریافت نمایند.

شرکت تاپ دکور یکی از بهترین شرکت هایی است که می توانید جهت طراحی و اجرای کابینت کلاسیک ایده آل خود به سراغ این شرکت بروید. طراحان و سازندگان تاپ دکور به واسطه تجربه و مهارت بالایی که در این حوزه دارند قادر هستند بهترین طراحی و اجرا را با مناسب ترین هزینه ها انجام دهند.

اگر قصد طراحی و اجرای کابینت کلاسیک را دارید بهتر است همین حالا جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه ها از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید.

مدل کابینت کلاسیک

مدل کابینت کلاسیک
مدل کابینت کلاسیک
مدل کابینت کلاسیک
مدل کابینت کلاسیک شیک
مدل کابینت لوکس کلاسیک
کابینت کلاسیک شیک
کابینت کلاسیک جدید
کابینت کلاسیک لاکچری و شیک
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : مشاوره دکوراسیون تاريخ : 3 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.