تاپ دکور کابینت ام دی اف و راهنمای خرید MDF جدید و ساده - تاپ دکور

کابینت ام دی اف یکی از بهترین و پرتقاضاترین کابینت هایی است که امروزه خیلی ها به سراغ آن می روند. کیفیت بالا، شکل پذیری راحت، دوام و ماندگاری خوب، هزینه خرید مناسب، متناسب با هر سلیقه ای، تنوع رنگ ها و… موجب شده تا خرید این نوع کابینت آشپزخانه افزایش یابد و خیلی ها به سراغ آن بروند.

در واقع کابینت ام دی اف از خرده چوب هایی با چگالی پایین ساخته می شود که در نهایت تبدیل به ورقه های چوبی می شود و روی آن رنگ دلخواه ریخته می شود. نکته ای که وجود دارد این است که شما با هر رنگی می توانید کابینت MDF مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید و به واسطه آن زیبایی آشپزخانه خود را چندین برابر نسبت به قبل افزایش دهید.

بنابراین اگر قصد طراحی و ساخت جدیدترین کابینت ام دی اف آشپزخانه را دارید توصیه می کنیم که حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با آگاهی کافی اقدام به خرید بهترین کابینت کنید.

کابینت MDF چیست؟

کابینت ام دی اف یک نوع کابینت جدید نیست اما به خاطر زیبایی و کیفیت بالایی که دارد هنوز هم خیلی ها حین بازسازی آشپزخانه به سراغ طراحی و اجرای کابینت MDF می روند تا به واسطه این کابینت زیبایی و جذابیت کابینت ها را افزایش دهند. کابینت ام دی اف در رنگ های مختلفی طراحی و ساخته می شود و همین امر موجب شده تا خیلی ها به سراغ آن بروند.

کابینت MDF چیست؟
کابینت ام دی اف چیست؟

کابینت ام دی اف در حقیقت تخته های چوبی با چگالی متوسط و روبه پایین است که با کنار هم قرار گرفتن این تخته ها کابینت ام دی اف ساخته می شود که دوام و کیفیت بسیاری بالایی دارد و هزینه خرید آن نیز مناسب تر است. به خاطر ویژگی های بی نظیری که کابینت MDF دارد خیلی ها به سراغ خرید این نوع کابینت می روند.

کابینت MDF چیست؟
کابینت MDF چیست

رنگ کابینت ام دی اف

پیشتر اشاره کردیم که کابینت ام دی اف جزو کابینت هایی است که تنوع رنگی بالایی دارد یعنی افرادی که قصد طراحی و اجرای کابینت MDF را دارند می توانند با توجه به دکوراسیون آشپزخانه و المان های آن بهترین رنگ را برای خرید کابینت ام دی اف انتخاب کنند.

اما چند رنگ برای خرید کابینت ام دی اف بیشتر تقاضا دارد که ما در ادامه قصد داریم تا شما را با این رنگ ها بیشتر آشنا کنیم تا بدانید که چه رنگ هایی برای خرید کابینت MDF بیشتر تقاضا دارد و محبوب تر است. البته ذکر این نکته ضروری است که شما با توجه به دیگر المان های آشپزخانه و سلیقه خود می توانید رنگ کابینت ام دی اف را انتخاب کنید.

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید جزو پرتقاضاترین کابینت هایی که همیشه طرفدار داشته و دارد؛ زیرا ست کردم المان های آشپزخانه با این رنگ کابینت بسیار ساده و راحت است به همین خاطر خیلی ها هنگام خرید کابینت MDF جدید به سراغ رنگ سفید خالص می روند.

کابینت ام دی اف سفید

رنگ سفید جزو رنگ هایی است که هیچگاه تکراری و خسته کننده نمی شود به همین خاطر زمانی که افراد به سراغ خرید کابینت ام دی اف سفید می روند به خوبی می دانند که این نوع کابینت هیچگاه دمده، قدیمی، بی کیفیت و تکراری نمی شود.

کابینت MDF سفید
کابینت ام دی اف سفید

کابینت MDF سفید طوسی

برخی افراد علاقه ای به خرید کابینت ام دی اف تک رنگ ندارند و دوست دارند که که یک کابینت ترکیبی در اختیار داشته باشند که کابینت MDF سفید طوسی جزو پرتقاضاترین رنگ هایی است که خیلی ها به سراغ آن می روند.

کابینت MDF سفید طوسی

رنگ طوسی و سفید جزو رنگ هایی است که افراد برای خرید کابینت ام دی اف به سراغ آن می روند چرا که اکثر وسایل برقی آشپزخانه نیز با توجه به همین رنگ ها خریداری می شود و می توان به واسطه ترکیب دو رنگ سفید و طوسی شاهد بهترین و زیباترین تغییرات در آشپزخانه بود.

کابینت MDF سفید طوسی
کابینت MDF سفید طوسی

کابینت ام دی اف سفید طلایی

رنگ طلایی از دیگر رنگ های محبوب برای خرید کابینت ام دی اف است و خیلی ها به سراغ کابینت MDF سفید طلایی می روند تا با این ترکیب رنگ جلوه آشپزخانه خود را بیشتر نشان دهند.

کابینت ام دی اف سفید طلایی

اما توجه نمایید که پیش از خرید کابینت ام دی اف سفید طلایی به دیگر بخش های آشپزخانه و حتی پذیرایی هم باید توجه کنید تا یک ترکیب زیبا دیده شود و بتوان با استفاده از آن زیبایی و جذابیت آشپزخانه را افزایش داد.

کابینت MDF سفید طلایی
کابینت ام دی اف سفید طلایی

کابینت ام دی اف جدید

پیشتر اشاره کردیم که کابینت ام دی اف هیچ گاه قدیمی و دمده نمی شود و هرگاه که نیاز به کابینت جدید دارید می توانید با خیالی آسوده به سراغ آن بروید.

کابینت MDF جدید با توجه به سلیقه شما و رنگ دلخواه‌تان طراحی و اجرا می شود به همین خاطر می توانید به تمام خواسته هایتان دست یابید.

کابینت ام دی اف جدید
کابینت MDF جدید
کابینت ام دی اف جدید

کابینت ام دی اف مدرن

اگر قصد خرید کابینت مدرن را دارید می توانید به سراغ کابینت MDF مدرن بروید که این نوع کابینت طراحی بسیاری ساده ای دارد اما در عین سادگی کاملا چشمگیر و زیباست.

کابینت ام دی اف مدرن دارای درب ساده، رنگ های ساده و بدون هیچ گونه شلوغی است به همین خاطر با طراحی و اجرای آن می توان شاهد یک آشپزخانه مدرن و خلوت بود.

کابینت MDF مدرن
کابینت ام دی اف مدرن

کابینت ام دی اف کلاسیک

افرادی که علاقه مند به کابینت کلاسیک هستند می توانند به سراغ خرید کابینت MDF کلاسیک بروند که این نوع کابینت هم بسیار زیبا و لوکس است و می تواند ارزش و زیبایی آشپزخانه را افزایش دهد.

کابینت ام دی اف کلاسیک با الهام گرفتن از سبک های قدیمی اما با ایده ها و متریال جدید طراحی و اجرا می شود و جلوه و زیبایی بی نظیری به آشپزخانه می دهد.

کابینت MDF کلاسیک
کابینت ام دی اف کلاسیک

کابینت ام دی اف نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک از دیگر کابینت های ام دی اف است که ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است اما شما با یک سبک کاملا جدید مواجه هستید که موجب می شود تا زیبایی و جذابیت آشپزخانه‌تان افزایش یابد.

سبک نئوکلاسیک جزو سبک هایی است که امروزه خیلی ها به سراغ طراحی و اجرای کابینت ام دی اف با توجه به این سبک می روند تا شاهد بهترین تغییرات باشند.

کابینت ام دی اف نئوکلاسیک
کابینت MDF نئوکلاسیک

کابینت ام دی اف جزیره

زمانی که افراد قصد خرید کابینت ام دی اف را دارند باید توجه کنند که جزیره آشپزخانه هم با توجه به همین متریال باید خریداری شود تا جلوه بی نظیری داشته باشد و آشپزخانه بیشتر به چشم بیاید.

جزیره آشپزخانه ام دی اف با توجه به رنگ و طرح دیگر کابینت ها انتخاب می شود که در نهایت با کنار هم قرار گرفتن این المان ها آشپزخانه بیشتر به چشم بیاید.

کابینت ام دی اف جزیره
کابینت MDF جزیره
کابینت ام دی اف جزیره

تفاوت کابینت ام دی اف با ممبران

توجه نمایید که کابینت ام دی اف با کابینت ممبران تفاوت هایی دارد که با آگاهی کافی از این تفاوت ها باید به سراغ خرید بهترین کابینت بروید.

توجه نمایید که کابینت ممبران طرح و مدل کاملا یونیک و خاصی را دارد و هزینه خرید آن بالاتر است اما کابینت MDF دارای طرح ساده و جذابی است که هیچ گاه قدیمی و دمده نمی شود و هزینه خرید آن نیز پایین تر است.

تفاوت کابینت ام دی اف با ممبران
تفاوت کابینت MDF با ممبران

فرق بین کابینت MDF با هایگلاس

کابینت هایگلاس جدیدتر از کابینت ام دی اف است و هزینه خرید آن نیز بالاتر است و این به سلیقه افراد بستگی دارد که به سراغ خرید کدام نوع کابینت بروند.

در واقع یکی از تفاوت های چشمگیر کابینت MDF با هایگلاس در روکش آن است که کابینت ام دی اف دارای روکش ماتی است ولی کابینت های گلاس روکش کاملا براقی دارد.

فرق بین کابینت MDF با هایگلاس
فرق بین کابینت MDF با هایگلاس

قیمت کابینت MDF 

پیش از طراحی و اجرای کابینت ام دی اف باید به قیمت آن توجه کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. قیمت کابینت ام دی اف با توجه به تعداد آن، رنگ انتخاب شده، روکش کابینت MDF و… تعیین می شود که متقاضیان حین مشاوره با افراد خبره و حرفه ای می توانند از تمامی این قیمت ها آگاه شوند.

قیمت کابینت MDF 
قیمت کابینت MDF

جهت آگاهی از قیمت کابینت ام دی اف آشپزخانه می توانید با مشاوران شرکت تاپ دکور صحبت و مشورت کنید تا آن ها با توجه به ایده آل ها و نیازهای شما از خرید کابینت ام دی اف، هم برای یک خرید مطمئن و خوب راهنمایی‌تان کنند و هم تمامی هزینه ها را به شما بگویند تا سپس بتوانید یک خرید مطمئن و مناسب را انجام دهید. 

خرید کابینت ام دی اف

اگر قصد خرید بهترین کابینت MDF را دارید توصیه می کنیم که حتما به سراغ شرکت تاپ دکور بروید تا بتوانید بهترین طراحی و اجرای کابینت ام دی اف را شاهد باشید. مشاوران و کارشناسان شرکت تاپ دکور با تجربه و مهارت بالایی که دارند قادر هستند بهترین کابینت ام دی اف را با توجه به آشپزخانه شما اجرا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به طراحی و اجرای کابینت ام دی اف و آگاهی از قیمت ها بهتر است که همین حالا با شماره هایی که در اختیار دارید تماس بگیرید تا مشاوران شرکت تاپ دکور شما را به پاسخ تمام سوالاتتان برسانند.

مدل کابینت ام دی اف

مدل کابینت ام دی اف
مدل کابینت ام دی اف
مدل کابینت ام دی اف
مدل کابینت ام دی اف
مدل کابینت ام دی اف
مدل کابینت ام دی اف
مدل کابینت ام دی اف
بهترین کابینت ام دی اف
خرید کابینت MDF
عکس کابینت ام دی اف
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : مشاوره دکوراسیون تاريخ : 30 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.