تاپ دکور مبل فرانسوی لاکچری 2023 - تاپ دکور

اگر به دنبال شناخت انواع مبل هستید باید آگاه باشید که مبل فرانسوی یکی از زیباترین و ارزنده ترین مبل هایی است که امروزه تقاضا برای خرید آن بسیار افزایش یافته است؛ زیرا هم یک سبک کاملا شیک و لاکچری است و هم می توان با خرید آن تغییرات چشمگیری در خانه اعمال نمود و ارزش و بهای آن را افزایش داد.

بنابراین اگر قصد خرید یک نوع مبل کاملا سلطنتی و لاکچری را دارید توصیه می کنیم که حتما به سراغ مبل فرانسوی بروید تا به واسطه این نوع مبل بتوانید زیبایی و جذابیت خانه خود را افزایش دهید. 

اگر قصد خرید مبل فرانسوی را دارید اما نمی دانید که از طریق کدام فروشگاه باید این خرید را انجام دهید بهتر است که در ادامه این مقاله از تاپ دکور همراه ما باشید تا هم با بهترین مبل فرانسوی آشنا شوید و هم بتوانید با شناخت بهترین فروشگاه مبلمان بهترین خرید را انجام دهید.

مبل فرانسوی چیست؟

اگر به شما هم توصیه شده که به سراغ خرید مبل فرانسوی بروید اما نمی دانید که مبل فرانسوی چیست ما در این قسمت شما را با این سبک مبل بیشتر آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

مبل فرانسوی چیست؟

مبل فرانسوی جزو مبل های سلطنتی است که هم نوع ساده آن در فروشگاه عرضه می شود و هم نوع کلاسیک آن طرفدار دارد؛ بنابراین ما دو نوع مبل فرانسوی داریم که بر حسب نیاز و سلیقه خود می توانید بهترین آن را خریداری کنید.

مبل فرانسوی چیست؟

مبل فرانسوی از متریال کاملا گران قیمت و کمیاب ساخته می شود و طراحی آن بگونه ای است که شما به مانندش را هیچ کجا ندیده اید، همین امر موجب شده تا تقاضا برای خرید مبل فرانسوی برای خانه های لاکچری و تجملاتی افزایش یابد.

مبل فرانسوی چیست؟

مبل فرانسوی جدید

اگر قصد خرید یک مبل جدید را دارید می توانید به سراغ مبل فرانسوی جدید بروید؛ زیرا این نوع مبل ظاهری شیک و جدید دارد و موجب می شود تا ارزش و بهای دکوراسیون خانه افزایش یابد. مبل فرانسوی جدید امروزه بسیار طرفدار دارد و این به خاطر خاص بودن و زیبایی این سبک است که منجر به افزایش خرید آن شده است.

مبل فرانسوی جدید
مبل فرانسوی جدید

اگر قصد خرید مبل فرانسوی جدید را دارید می توانید هم به سراغ نمونه های ساده آن بروید و هم یک نوع مبل کاملا شیک و سلطنتی را انتخاب کنید.

مبل فرانسوی جدید

مبل فرانسوی پشت حصیری

شاید شما هم شنیده باشید که خرید مبل فرانسوی پشت حصیری بسیار تقاضا دارد و این به خاطر خاص بودن این مبل است که منجر شده تا تقاضا برای خرید مبل فرانسوی افزایش یابد.

مبل فرانسوی پشت حصیری
مبل فرانسوی پشت حصیری

مبل فرانسوی پشت حصیری به مبلی گفته می شود که پشت و تکیه‌گاه آن حصیری است و از متریالی ساخته شده است که حالت حصیری دارد. کیفیت و زیبایی این حصیر های پشت مبل فرانسوی بسیار زیاد است بگونه ای که تا ساله ها می توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه آسیب ببیند.

مبل فرانسوی حصیری

مبل فرانسوی کویین

مبل فرانسوی نیز در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که مبل فرانسوی کویین یکی از زیباترین مبل ها است. مبل فرانسوی کویین راحت تر و نرم تر است و همین امر موجب شده تا تقاضا برای خرید آن افزایش یابد.

مبل فرانسوی کویین
مبل فرانسوی کویین

مبل فرانسوی کویین دارای پشتی نرمی است که در بخش گودی کمر کمی جلو آمده است و همین موجب شده تا نشستن بر روی این مبل آسان تر باشد، دسته های این نوع مبل قوس هایی دارد که حین نشستن راحت باشید و نشیمنگاه آن بگونه طراحی شده که انگار درون این مبل فرو می روید.

مبل فرانسوی کویین

مبل فرانسوی ساده 

پیشتر اشاره کردیم که حین خرید مبل فرانسوی می توانید به سراغ نمونه های ساده آن بروید؛ بنابراین اگر به دنبال سبک های مدرن و ساده هستید می توانید مبل فرانسوی ساده را انتخاب نمایید.

مبل فرانسوی ساده 

مبل فرانسوی ساده دارای طراحی های ساده تری است و دیگر شما ظاهری کلاسیک و سلطنتی را مشاهده نخواهید کرد بلکه یک نوع مبل فرانسوی کاملا ساده و شیک را مشاهده می کنید.

مبل فرانسوی ساده 

مبل فرانسوی مدرن

مبل مدرن امروزه بسیار طرفدار دارد؛ زیرا این نوع مبل بسیار ساده و شیک است و اگر در خانه ای وجود داشته باشد زیبایی آن خانه افزایش می یابد؛ بنابراین اگر علاقه مند به سبک مدرن هستید می توانید به سراغ خرید مبل فرانسوی مدرن بروید.

مبل فرانسوی مدرن
مبل فرانسوی مدرن

مبل فرانسوی مدرن دارای ظاهری ساده است اما به مانند مبل های مدرن امروزی نیست که خیلی طراحی های سبکی روی آن اجرا شود بلکه از دیگر مبل های فرانسوی فقط ساده تر است.

مبل فرانسوی مدرن

مبل فرانسوی کلاسیک

اگر علاقه مند به خرید مبل کلاسیک هستید می توانید به سراغ مبل فرانسوی کلاسیک بروید که این نوع مبل همانطور که می دانید ظاهری کاملا ساده و شیک دارد به همین خاطر با این خرید می توانید به ایده آل های خود برسید.

مبل فرانسوی کلاسیک

مبل فرانسوی کلاسیک برای خانه های کلاسیک است یعنی اگر خانه ای مدرن یا مینیمال دارید نباید به سراغ خرید این نوع مبل بروید بلکه بهتر است که مبل های دیگری را انتخاب کنید.

مبل فرانسوی کلاسیک

مبل فرانسوی چستر

شاید برای شما هم جالب باشید که مبل چستر فرانسوی هم وجود دارد که ظاهری کاملا جدید و لاکچری دارد و اگر در پذیرایی خانه ای این نوع مبل وجود داشته باشد این بخش از خانه زیبایی و جذابیت بیشتری به خود می گیرد.

مبل فرانسوی چستر
مبل فرانسوی چستر

مبل فرانسوی چستر بر روی پشتی، نشیمنگاه یا حتی دسته های خود یک سری فرورفتگی ها دارد که همین فرو رفتگی ها موجب شده تا این نوع مبل فرانسوی بیشتر به چشم بیاید.

مبل فرانسوی چستر

مبل فرانسوی ال

مبل ال فرانسوی هم طراحی و ساخته می شود که این نوع مبل حتی در خانه های بسیار کوچک و نقلی هم کاربرد دارد و موجب می شود تا فضای خانه دیگر خیلی توسط مبلمان پذیرایی اشغال نشود. مبل فرانسوی ال ظاهری جدید و لوکس دارد و موجب می شود تا دیگر به سراغ خرید المان های دیگری نروید و به واسطه همین المان زیبایی چشمگیری به پذیرایی خانه خود بدهید.

مبل فرانسوی ال
مبل فرانسوی ال

مبل فرانسوی مینیمال

توجه نمایید که مبل فرانسوی یک مبل کاملا تجملاتی و لوکس است بنابراین اگر سبک های ساده و مینیمال را می پسندید هرگز نباید به سراغ این نوع مبل بروید یعنی اگر علاقه مند به خرید مبل مینیمال هستید باید به سراغ دیگر سبک ها بروید و خیلی به مبل فرانسوی فکر نکنید چرا که این مبل بیشتری به سمت مبل های سلطنتی رفته و خیلی مناسب خانه های ساده و مینیمال نیست.

مبل فرانسوی مینیمال
مبل فرانسوی مینیمال
مبل فرانسوی مینیمال

مبل فرانسوی نئوکلاسیک

مبل نئوکلاسیک سبکی میان سبک مدرن و سبک کلاسیک است که اگر علاقه مند به مبل فرانسوی باشید می توانید این نوع مبل را انتخاب نمایید. زیبایی این نوع مبل به مانند هیچ مبلی نیست و استفاده از آن هم بسیار راحت است و به مانند مبل های سلطنتی نیست که با چند دقیقه استراحت بر روی آن خسته شوید و حس کنید کمر درد گرفته اید.

مبل فرانسوی نئوکلاسیک

بنابراین اگر هم علاقه مند به سبک های تجملاتی و کلاسیک هستید و هم می خواهید یک سبک مدرن را در اختیار داشته باشید می توانید به سراغ خرید مبل فرانسوی نئوکلاسیک بروید.

مبل فرانسوی نئوکلاسیک

مبل فرانسوی سلطنتی

پیشتر خواندید که مبل فرانسوی همان مبل سلطنتی است در واقع زمانی که شما اقدام به خرید مبل فرانسوی می کنید هم یک مبل فرانسوی و جدید را دارید هم یک مبل سلطنتی را در اختیار دارید.

مبل فرانسوی سلطنتی مقابل مبل فرانسوی ساده قرار گرفته است و تنها افرادی می توانند این نوع مبل را خریدار کنند که علاقه مند به این سبک باشند و برای‌شان این سبک جذابیت داشته باشد.

مبل فرانسوی سلطنتی
مبل فرانسوی سلطنتی

مبل فرانسوی راحتی

اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید اما علاقه مند به مبل فرانسوی هم هستید می توانید ساده ترین مبل فرانسوی که کمی راحتی است را انتخاب نمایید اما توجه نمایید که مبل فرانسوی اصولا ظاهری لوکس و تجملاتی دارد که خیلی نمی توان انتظار راحتی از آن داشت.

مبل فرانسوی راحتی

زمانی که شما مبل تختخواب شو خریداری میکنید در واقع می دانید که یک مبل راحتی هم دارید اما زمانی که مبل فرانسوی خریداری می کنید خیلی نباید انتظار راحتی از آن داشته باشید.

مبل فرانسوی راحتی

قیمت مبل فرانسوی

یکی از مهم ترین مواردی که افراد پیش از خرید باید به آن توجه کنند قیمت مبل فرانسوی است. قیمت مبل فرانسوی به مانند دیگر مبل های سلطنتی کمی بالا است اما مطمئن باشید که ارزش خرید را دارد چرا که شما یک مبل عمری را خریداری کرده اید که هیچ گاه کیفیت خود را از دست نمی دهد و حتی اگر هم از پارچه یا مدل آن خسته شده اید می توانید آن را عوض کنید.

قیمت مبل فرانسوی
قیمت مبل فرانسوی

اما اگر می خواهید از قیمت خرید مبل فرانسوی آگاه شوید و سپس اقدام کنید توصیه می کنیم که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید.

خرید مبل فرانسوی

اگر قصد خرید مبل فرانسوی را دارید اما نمی دانید که این خرید را از طریق کدام فروشگاه مبلمان انجام دهید توصیه می کنیم که به سراغ فروشگاه مبلمان تاپ دکور بروید. در این فروشگاه کلیه مبل ها با بهترین قیمت ها و با بهترین متریال طراحی و ساخته می شود به همین خاطر تقاضا برای خرید این نوع مبل افزایش یافته است.

در فروشگاه مبلمان تاپ دکور انواعی از مبل های جدید و با کیفیت بالا برای خانه، مبلمان اداری، مبلمان فضای باز عرضه می شود که متقاضیان می توانند بر حسب نیاز بهترین مبل را خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از آدرس فروشگاه تاپ دکور می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید.

مدل مبل فرانسوی

خرید مبل فرانسوی
خرید مبل فرانسوی
خرید مبل فرانسوی
مدل مبل فرانسوی
مدل مبل فرانسوی شیک
مدل مبل فرانسوی
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 332 views بار دسته بندی : مشاوره دکوراسیون تاريخ : 9 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.