تاپ دکور دیوارکوب چیست؟ طراحی و اجرا با کمترین هزینه - تاپ دکور

دیوارکوب ها اثرات بسیاری بر روی دکوراسیون داخلی دارند و به واسطه آن ها می توان ارزش و زیبایی دکوراسیون منزل را به میزان قابل توجهی افزایش داد، زیرا دیوارکوب منجر به پوشش دیوارها می شود و اگر یک دیواری خیلی آسیب دیده باشد و رنگ مناسبی نداشته باشد، با استفاده از دیوارکوب می توان زیبایی و جلوه آن را افزایش داد.

بنابراین شما هم می توانید بهترین دیوارکوب را برای پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و حتی محل کار خود انتخاب نمایید تا یک فضای جدید و جذاب طراحی شود. با توجه به سبک دکوراسیون محیط مورد نظر می توانید بهترین دیوارکوب را تهیه نمایید و جلوه و جذابیت منزل خود را افزایش دهید.

بنابراین اگر قصد طراحی و اجرای بهترین دیوارکوب را دارید توصیه می کنیم که حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی بهترین اقدامات را انجام دهید.

دیوارکوب چیست؟

حین بازسازی خانه ممکن است بارها برای شما هم پیش آمده باشد که فکر کنید باید از چه متریالی برای پوشش دیوارها استفاده کنید؛ در واقع این دیوارها هستند که می توانند جلوه و زیبایی خانه را افزایش دهند و منجر به کوچک تر شدن و یا بزرگ تر شدن آن شوند به همین خاطر انتخاب بهترین متریال برای پوشش دیوارها بسیار ضروری است.

دیوارکوب چیست؟
دیوارکوب چیست؟

یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش دیوارها استفاده از دیوارکوب است؛ زیرا دیوارکوب ها دیوارهای پیش ساخته ای هستند که در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و اجرا می شوند. بنابراین می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین دیوارکوب را تهیه نمایید تا جلوه و زیبایی محیط مورد نظر بیشتر به چشم بیاید.

دیوارکوب چیست؟
دیوارکوب چیست

انواع دیوارکوب

دیوارکوب ها انواع مختلفی دارند که می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل یا محل کار خود بهترین دیوارپوش را تهیه نمایید تا هم ارزش و هم زیبایی محیط مورد نظر به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در ادامه با انواع دیوارکوب که تقاضا برای خرید آن ها بالا است آشنا می شوید.

دیوارکوب پی وی سی (PVC)

دیوارکوب PVC یکی از بهترین انواع دیوارکوب ها به شمار می رود که به دو نوع توخالی و توپر تقسیم بندی می شود. دیوارکوب PVC توپر در برابر ضربه مقاوم است و خیلی زود آسیب نمی بیند و می توان گفت جزو ارزان ترین دیوارکوب ها به شمار می روند. دیوارکوب PVC توخالی ضدآب هستند و روکش آن ها اغلب به رنگ سفید دیده می شود.

دیوارکوب PVC
دیوارکوب PVC

اگر نگاهی به دیوارکوب ها بیندازید متوجه می شوید که اغلب افراد به سراغ خرید دیوارکوب PVC می روند چرا که جلوه و زیبایی این نوع دیوارکوب بیشتر به چشم می آید و نیاز به صرف هزینه های بالایی برای خرید آن نیست.

دیوارکوب پی وی سی
دیوارکوب پی وی سی

دیوارکوب ام دی اف (MDF)

دیوارکوب MDF از دیگر موردهایی است که تقاضا برای خرید آن بالا است چرا که هزینه خرید دیوارکوب MDF کمتر از دیوارکوب چوبی است اما همان زیبایی و جلوه را می توان از طریق دیوارکوب MDF کسب نمود. 

دیوارکوب ام دی اف (MDF)
دیوارکوب ام دی اف (MDF)

دیوارکوب MDF جزو بهترین دیوارکوب هایی است که می توان از آن برای محیط های اداری، تجاری و حتی مسکونی استفاده نمود.

دیوارکوب ام دی اف (MDF)

دیوارکوب چوبی

زمانی که صحبت از دیوارکوب چوبی است باید آگاه باشید که این نوع دیوارکوب ها پوشش مصنوعی دارند و نباید انتظار پوشش کاملا چوبی را داشته باشید چرا که هم نیاز به صرف هزینه های بسیار زیادی برای خرید آن است و هم امکان اجرای دیوارکوب تمام چوب وجود ندارد.

دیوارکوب چوبی
دیوارکوب چوبی

دیوارکوب چوبی یکی از زیباترین دیوارکوب هایی است که به کمک آن می توان ارزش یک محیط را به میزان قابل توجهی افزایش داد و به زیبایی آن افزود.

دیوارکوب چوبی

دیوارکوب مدرن

امروزه اغلب افراد به سبک های مدرن روی آورده اند چرا که سبک مدرن بسیار ساده و شیک است و می توان از طریق آن ارزش و جلوه یک محیط را به میزان قابل توجهی افزایش داد. دیوارکوب مدرن یکی از بهترین موردهایی است که خیلی ها به سراغ طراحی و اجرای آن می روند.

دیوارکوب مدرن
دیوارکوب مدرن

دیوارکوب مدرن در محیط های مختلفی قابل اجرا است که می توانید از آن برای هرجایی استفاده نمایید چرا که تنوع دیوارکوب مدرن  بالا است. البته ذکر این نکته ضروری است که اگر طراحی داخلی یک محیط به سبک کلاسیک انجام شده است نباید به سراغ دیوارکوب مدرن بروید بلکه ضروری است نمونه های کلاسیک را انتخاب نمایید.

دیوارکوب مدرن

دیوارکوب سنگی

دیوارکوب سنگی به دو بخش تقسیم می شود؛ نوع اول آن تنها شکل سنگ را دارد و اگر بخواهیم به نوع آن اشاره کنیم باید بگوییم که دیوار پوش پی وی سی با طرح سنگ می باشد اما نوع دوم آن کاملا سنگی است و می توان گفت مقاوم ترین دیوارکوب به این نوع اختصاص دارد.

دیوارکوب سنگی
دیوارکوب سنگی

دیوارکوب سنگی در بخش های مختلفی قابل اجرا است اما به خاطر اینکه هزینه طراحی و نصب آن زیاد است خیلی ها به سراغ آن نمی روند. 

دیوارکوب سنگی

دیوارکوب چرمی

زمانی که صحبت از دیوارکوب چرمی است اغلب افراد به یاد دکوراسیون اتاق مدیریت یا دکوراسیون اداری می افتند چرا که در این محیط ها استفاده از دیوارکوب چرمی رایج است.

دیوارکوب چرمی
دیوارکوب چرمی

دیوارکوب چرمی را می توان به راحتی تمیز کرد تا همیشه زیبا و نو بماند به همین خاطر اغلب افراد علاقه مند به طراحی و اجرای این نوع دیوارکوب هستند.

دیوارکوب چرمی

کاربرد دیوارکوب

از دیوارکوب ها می توان در محیط های مختلفی استفاده نمود و همین امر موجب شده تا تقاضا برای طراحی و اجرای دیوارکوب افزایش یابد. دیوارکوب ها مزیت های بسیاری دارند و هر یک از متقاضیان می توانند با کمترین هزینه اقدام به خرید بهترین دیوارکوب کنند تا زیبایی و جذابیت محیط مورد نظر آن ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

در ادامه به کاربرد انواع دیوارکوب پرداخته ایم تا بدانید از دیوارکوب می توان در چه محیط هایی استفاده نمود تا زیبایی و ارزش آن فضا افزایش یابد.

دیوارکوب پذیرایی

طراحی و اجرای دیوارکوب پذیرایی بسیار پرتقاضا است چرا که می توان با استفاده از دیوارکوب پذیرایی زیبایی و جذابیت این محیط را به میزان قابل توجهی افزایش داد. بسیاری از افرادی که قصد بازسازی سالن پذیرایی خود را دارند، جهت طراحی دیوارها به سراغ دیوارکوب مدرن می روند.

دیوارکوب پذیرایی
دیوارکوب پذیرایی

دیوارکوب پذیرایی با توجه به دیگر بخش های آن انتخاب می شود و باید یک تناسب میان المان های موجود در پذیرایی باشد تا زیبایی و جذابیت پذیرایی به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

دیوارکوب پذیرایی
دیوارکوب پذیرایی

دیوارکوب اتاق خواب

حین بازسازی اتاق خواب باید به بخش های مختلف آن توجه نمایید و سعی کنید که برای خرید و یا طراحی و اجرای المان های این محیط از نمونه هایی استفاده کنید که هم جدید و زیبا باشند و هم کیفیت بالایی داشته باشند تا به مرور زمان قدیمی و دمده و حتی بی کیفیت نشوند.

دیوارکوب اتاق خواب
دیوارکوب اتاق خواب

افرادی که قصد خرید دیوارکوب اتاق خواب را دارند باید در ابتدا با انواع دیوارکوب آشنا شوند و سپس بهترین نوع آن را انتخاب نمایند. نکته ای که برای خرید دیوارکوب اتاق خواب وجود دارد این است که برای خرید آن باید توجه نمایید که خیلی زینتی نباشد و آرامش اتاق خواب را بر هم نزند.

دیوارکوب اتاق خواب
دیوارکوب اتاق خواب

دیوارکوب جدید

دیوارکوب های جدید همان دیوارکوب مدرن هستند که زیبایی آن ها مثال زدنی نیست. برای خرید دیوارکوب های جدید هیچ مانعی پیش رویتان نیست و می توانید با توجه به سبک دکوراسیون محیط مورد نظر و حتی سلیقه خود بهترین نمونه ها را انتخاب نمایید و سپس اقداماتی جهت طراحی و اجرای آن انجام دهید.

دیوارکوب جدید
دیوارکوب جدید

دیوارکوب های جدید عایق خوبی برای گرما و صدا هستند و می توان گفت که یکی از مهم ترین دلایل برای افزایش خرید دیوارکوب جدید همین مورد است. بنابراین دیوارکوب ها علاوه بر زیبایی، دارای ویژگی های دیگری نیز می باشند که پیش از خرید باید از آن آگاه شوید.

دیوارکوب جدید
دیوارکوب جدید

مزایای دیوارکوب

  • مقاوم در برابر ضربه
  • عایق صوتی
  • عایق حرارتی
  • غیر قابل اشتعال
  • پوشش دهی به ناهمواری ها و زشتی های دیوار
  • نصب سریع و آسان در کوتاه ترین زمان
  • وزن کم
  • هزینه خرید پایین
  • تنوع در طرح و رنگ 
  • طول عمر بالا
مزایای دیوارکوب
مزایای دیوارکوب

نصب دیوارکوب

نصب دیوارکوب یک سری اصول و قوانین دارد به همین خاطر باید برای نصب دیوارکوب از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید تا این طراحی و اجرا به خوبی انجام شود.

نصب دیوارکوب
نصب دیوارکوب

شاید به نظر نصب دیوارکوب آسان باشد اما اگر نتوانید به خوبی این کار را انجام دهید، ارزش هزینه ای که کرده اید اصلا به چشم نمی آید به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما از یک نصاب حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید.

قیمت دیوارکوب

قیمت دیوارکوب با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود به همین خاطر افرادی که قصد دارند تا از قیمت بازسازی خانه و بخش های مختلف آن آگاه شوند باید در ابتدا با بهترین مشاوران و کارشناسان صحبت و مشورت کنند تا سپس بتوانند با آگاهی از قیمت ها اقدام به طراحی و اجرای بهترین دیوارکوب کنند.

قیمت دیوارکوب
قیمت دیوارکوب

شرکت طراحی و اجرای دیوارکوب

شرکت های مختلفی در حوزه طراحی و اجرای دیوارکوب خانه فعالیت می کنند که متقاضیان باید برای خرید بهترین دیوارکوب از طریق بهترین شرکت اقدام کنند تا شاهد بهترین ها باشند. 

شرکت بازسازی تاپ دکور یکی از بهترین شرکت هایی است که می توانید از طریق آن اقدام به طراحی و اجرای بهترین دیوارکوب کنید. این شرکت به واسطه تیم حرفه ای که در اختیار دارد قادر است بهترین طراحی و اجرا را با مناسب ترین قیمت ها انجام دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت طراحی و اجرای دیوارکوب، می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار داردی اقدام کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : مشاوره دکوراسیون تاريخ : 27 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.