تاپ دکور دکوراسیون داخلی منزل: 70 تا از بهترین مدل های دیزاین خانه با عکس - تاپ دکور

در این مطلب از تاپ دکورمی‌خواهیم به موضوع دکوراسیون داخلی منزل بپردازیم. موضوعی که پس از گذشت دو سال از پاندمی‌کرونا، بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گرفته است. امروز شاهد هستیم که در مقایسه با سال‌های قبل، افراد بیشتری به زیبایی و دکوراسیون منزل‌شان اهمیت می‌دهند؛ و از طرفی تعداد آن‌هایی که به دنبال دیزاین‌های حرفه‌ای و کار با متخصصین دکوراسیون داخلی هستند، بیشتر شده است. گاهی انتخاب نوع دکوراسیون از میان ایده‌های فراوان و حفظ هماهنگی میان فضاها و عناصر مختلف بسیار سخت می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم به کمک حل این سختی برویم و به طور کامل روش های طراحی و دکور خانه را بررسی کنیم. در پایان می توانید عکس خانه های زیبا از تورهای تاپ دکوررا نیز ببینید.

مبلیران

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون خانه – دکور شاد و رنگی منزل

دکور و دیزاین منزل از جزء به کل

دکوراسیون داخلی منزل را می‌توان دکوراسیون تک‌تک فضاهای داخلی منزل تعریف کرد به طوری که بین آن‌ها هارمونی و یکپارچگی وجود داشته باشد. در واقع دکوراسیون پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس‌های بهداشتی در کنار هم ماهیت دکوراسیون خانه را تشکیل می‌دهند. 

گاهی چیزی را دوست داریم اما نمی‌توانیم آن را در دیزاین خانه به کار ببریم. گاهی سلیقه شخصی‌مان چیزی می‌گوید، اما اصول طراحی چیز دیگری! و به طور کلی رعایت اصول در کنار محدودیت‌های طراحی نیازمند جزئی‌نگری و تجربه است. علاوه بر این آشنایی اولیه با سبک‌های دکوراسیون داخلی نیز کاملا ضروری به نظر می‌رسد.

در ادامه نکات طراحی داخلی و دکوراسیون در بخش‌های مختلف خانه را بررسی می‌کنیم.

دکوراسیون اتاق خواب منزل

دیزاین داخل خانه – اتاق خواب

طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق خواب منزل

اتاق خواب در خانه به عنوان اتاق شخصی افراد جایگاه مهمی‌دارد. از یک طرف سلیقه شخصی افراد با هم متفاوت است و از طرفی هر اتاق خواب به عنوان جزئی از کل دکور منزل باید با فضاهای دیگر هماهنگی داشته باشد. مثلا در دیزاین خانه ای به سبک مدرن، دکوراسیون اتاق خواب هم باید به سبک مدرن طراحی شود. 

بسیار مهم است که تم دکوراسیون داخلی منزل را در بخش‌های مختلف خانه حفظ کنید. با رنگ‌ها بازی کنید، از تنالیته‌های مختلف یک رنگ در بخش‌های مختلف خانه استفاده کنید. برای حفظ هارمونی از متریال‌ها و تکستچر‌ها کمک بگیرید. 

مثلا اگر سبک روستیک را برای دکوراسیون منزل انتخاب کرده‌اید، روستیک بودن را در اتاق خواب، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی نیز به نمایش بگذارید. با انتخاب لوستر چوبی، ساعت دیواری یا میز تحریر چوبی روستیک و هرچیزی که فکر می‌کنید برای فضای مورد نظر مناسب است.

در اینجا می‌توانید درباره اصول دکوراسیون اتاق خواب بیشتر بخوانید. از تکنیک‌های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه یا پسرانه گرفته، تا روش‌های تزیین اتاق خواب با وسایل ساده را می‌توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دکوراسیون پذیرایی منزل

عکس دکور منزل شیک – عکس پذیرایی خانه

طراحی و دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل

دکوراسیون پذیرایی بدون شک محور اصلی طراحی دکوراسیون داخلی منزل خواهد بود. چراکه همیشه در دید است. دکوراسیون پذیرایی به عنوان بخش کانونی در دیزاین خانه اهمیت زیادی برای طراحان داخلی دارد. بسیاری از مبلمان و عناصر دکوراتیو اصلی خانه در این فضا قرار می‌گیرند و دورهمی‌های ساکنین خانه و مهمان‌ها در پذیرایی شکل می‌گیرد. 

بنابراین طراحی و فضاسازی مناسب برای معاشرت، دورهمی، تماشای تلویزیون، بازی و سرگرمی در فضای پذیرایی باید با توجه به ویژگی‌های مدل خانه از نظر فرم و اندازه، سلیقه صاحبخانه و اصول دکوراسیون، به درستی انجام بگیرد.

برای مثال ممکن است در منزل‌تان پذیرایی با پنجره سرتاسری داشته باشید، یا صاحب خانه‌ بدون پنجره باشید. که در هر حالت به ترفندهای متفاوتی برای طراحی داخلی منزل نیاز پیدا می‌کنید. مثلا:

به شما پیشنهاد می‌دهیم که مطلب دکوراسیون پذیرایی را بخوانید تا با نکات کاربردی دکور خانه، ایده‌های دکوراسیون پذیرایی و مدل‌های مختلف چیدمان منزل به طور جامع و کامل آشنا شوید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

عکس دیزاین داخلی منزل – آشپزخانه

تکمیل دیزاین خانه با طراحی داخلی آشپزخانه 

اجازه بدهید از یک جمله کلیشه‌ای شروع کنیم که آشپزخانه قلب تپنده خانه است. چه خوشمان بیاید یا نه، ما مجبوریم ساعت‌های زیادی از روزمان را در آشپزخانه سپری کنیم. طبخ غذا، تهیه مواد غذایی، آماده‌سازی تنقلات، کیک و شیرینی و به طور کلی همه‌ی خوشمزه‌جات از دل این قلب تپنده بیرون می‌آیند و مهمانی‌هایمان را به کاممان شیرین‌تر می‌کنند.

از طرفی در دکوراسیون خانه های امروزی معمولا آشپزخانه رابطه‌ تنگاتنگی با پذیرایی و نشیمن دارد و عملا دکوراسیون آشپزخانه را می‌توان بخشی از دکوراسیون هال و پذیرایی نیز دانست.

پس تزیین آشپزخانه بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منزل است. مهم‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید. دکوراسیون داخلی آشپزخانه بیشتر از هر فضایی در خانه می‌تواند منعکس‌کننده بستر فرهنگی شما باشد. در خانه شما چه کسی بیشتر از این فضا استفاده می‌کند؟ آشپزخانه در منزل شما فضایی زنانه است یا خانوادگی؟!

حتی عادت‌های خانوادگی‌تان هم مهم هستند. وقتی مهمان ندارید کجا غذا می‌خورید؟ پشت میز کانتر آشپزخانه، روی میز چوبی ۴نفره؟ روی زمین پای سفره؟

در یک طراحی اصولی برای دیزاین خانه باید به تک تک جزئیات جاری زندگی‌تان توجه شود. آشپزخانه باید متناسب با نیاز شما طراحی شود تا علاوه بر زیبایی، کاملا کاربردی باشد. طراحی زیبا و کاربردی کابینت‌ها، انتخاب درست متریال‌ها و روش‌های چیدمان فضا نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

این مطلب تخصصی درباره دکوراسیون آشپزخانه را بخوانید تا با اصول دکوراسیون آشپزخانه ایرانی و ترفندهای تزیین آشپزخانه بیشتر آشنا شوید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

دکور های زیبا در سرویس بهداشتی

طراحی داخلی و دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

حتی دستشویی و حمام نیز بخش‌های مهمی ‌از طراحی دکوراسیون داخلی منزل هستند. ایده‌های زیادی برای طراحی و دیزاین سرویس بهداشتی وجود دارد. باز هم قبل از هرچیزی به سبک و سلیقه می‌رسیم! اینکه سلیقه شما چیست و چه سبک دکوراسیونی را دوست دارید؟

باید برای حمام و دستشویی منزل‌تان کاشی سرامیک انتخاب کنید. روشویی، شیرآلات و تجهیزات مناسب سرویس بهداشتی از ملزومات کار هستند. نورپردازی نیز در این فضا اهمیت دارد. در کنار اینها می‌توانید از ترفندهای کم هزینه برای تزیین فضای سرویس بهداشتی خانه نیز استفاده کنید. مثلا یک تابلو دیواری کوچک، یک گلدان کاکتوس جمع‌وجور، یا خوشبوکننده‌های طبیعی دستشویی که هم کاربردی هستند هم زیبا!

مطالعه مقاله دکوراسیون سرویس بهداشتی را برای آشنایی بیشتر با انواع مدل دستشویی و ترفندهای تزیین سرویس بهداشتی توصیه می‌کنیم. 

در یک مطلب جداگانه نیز به طور کامل و جامع به موضوع دکوراسیون حمام پرداخته‌ایم. اگر به دنبال روش‌های طراحی و دکوراسیون حمام مدرن و سرویس بهداشتی شیک هستید، خواندن این مطالب را از دست ندهید.

دکوراسیون سرویس کوچک

عکس دکور خانه – فضای حمام

فراموش نکنید که بزرگ یا کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی منزل نیز تاثیر زیادی روی انتخاب‌هایتان می‌گذارد. این موضوع نه تنها در مورد سرویس بهداشتی، که به طور کلی برای دیزاین منزل درست است. 

اگر در یک خانه کوچک و تقلی زندگی می‌کنید، همینجا دست نگه دارید و ادامه مطلب را نخوانید!

بلکه به مطلب دکوراسیون داخلی منزل کوچک بروید؛ آن‌جا ایده‌های بهتری برای دکوراسیون خانه نصیبتان می‌شود.

blog post

خانه ی سبز حمیدرضا علاالدین و مهسا رازقی در نیاوران

عکس دکوراسیون داخلی منزل: ۲۰ خانه ۲۰ تصویر

مخاطبین تاپ دکورعلاقه زیادی به تورهای خانه گردی دارند. رفتن در دل دکور خانه های شیک امروزی کمک می‌کند که ایده‌پرداز بهتری برای دکوراسیون منزل خودمان باشیم. به همین دلیل در این بخش از مقاله به سراغ انواع دکوراسیون منزل رفتیم که در تهران و شهرهای مختلف ایران قرار دارند و با سبک‌ها و مدل‌های مختلفی دکور شده‌اند. با ما باشید تا با دیدن ۲۰ عکس از دکوراسیون داخلی منزل، با طراحی‌های جدید آشنا شویم.

blog post

عکاسی خانه ای با چشم انداز آبی!

blog post

مبلمان نشیمن تلفیقی

blog post

گلیم در دکوراسیون

blog post

منزل مسکونی جیحون

دکوراسیون منزل ایرانی جدید و شیک

دکوراسیون داخلی منزل با فرش ایرانی

ما ایرانی‌ها از دیرباز تا کنون برای خانه‌های خود از فرش و گلیم و زیرانداز استفاده می‌کردیم. شاید به همین دلیل باشد که امروزه با آمدن سبک‌های دکوراسیونی مختلف، ما هنوز هم از فرش در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می‌کنیم.

باید به این نکته توجه داشته باشید که فرش تنها شامل فرش‌های دستباف ابریشمی‌یا تبریزی نیست که به دلیل قیمت‌های بسیار زیاد قابل تهیه و خریداری نباشد، بلکه انواع گلیم، گبه و فرش‌های نقاط مختلف ایران زیبایی خاص خود را داشته و می‌توانند جذابیت فضای شما را دو چندان کنند.

blog post

فرش ایرانی در خانه مدرن روشنک امیریان

blog post

مبلمان چوبی نشیمن

blog post

دکوراسیون خانه با رنگ قرمز و سبز

blog post

اتاق نشیمن ایرانی

عکس دکوراسیون خانه – جدیدترین تزیینات منزل

دکوراسیون منزل مدرن و معاصر

یکی از سبک‌هایی که امروزه در بسیاری از دیزاین داخلی خانه ها دیده می‌شود، تلفیقی از سبک معاصر و مدرن است. معمولا در این مدل خانه ها یا از رنگ‌های سفید و سرد استفاده می‌شود و یا از رنگ‌های شاد و گرم. در ادامه تعدادی عکس دکوراسیون داخلی مدرن و معاصر را می‌بینیم.

blog post

مبل زرد و طوسی

blog post

دکوراسیون مینیمال نشیمن با تابلو

blog post

خانه ی آپادانا

blog post

دکوراسیون نشیمن به رنگ سفید

مدل دیزاین خانه های شیک

علاوه بر ترکیب رنگی‌های گفته شده، آن چه که در یک خانه با دکوراسیون داخلی شیک خودنمایی می‌کند استفاده از المان‌ها و عناصر بسیار خاص در دکوراسیون است که فضای کاملا امروزی و مدرن به خانه می‌بخشد. تابلوهای نقاشی به سبک مدرن، میز یا صندلی با طراحی خاص یا حتی آشپزخانه‌های جزیره ای می‌توانند از جمله این عناصر در دکوراسیون معاصر باشند.

blog post

دکوراسیون منزل ایرانی

blog post

منزل خانم فتحی

blog post

دکوراسیون پذیرایی

blog post

خانه ی خوش چهره ی قشم

blog post

دکوراسیون سفید خانه در تهرانپارس تهران

مدل دکور خانه های کلاسیک

دکوراسیون داخلی منزل کلاسیک

با وجود سبک‌های مختلف و ایده‌های نو، اما هنوز هستند کسانی که مشتاقانه به دنبال دکور خانه به سبک کلاسیک هستند. در طراحی داخلی شیک به سبک کلاسیک معمولا از رنگ‌های زرد و استخوانی و طلایی استفاده می‌شود و همه وسایل دکوراسیونی رنگ و بوی لوکس و کلاسیک دارد.

اگر می‌خواهید با سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی آشنا شوید این مطلب را حتما بخوانید.

blog post

خانه کلاسیک سفید

blog post

طراحی و اجرای پروژه فشم

blog post

منزل طلایی خانم هنرور

تصاویر دکوراسیون داخلی منزل

ترند های طراحی داخلی منزل در سال ۲۰۲۱، ۵۰ نمونه بی‌نظیر دیگر

می توانید در ادامه ۵۰ نمونه پروژه‌ مختلف دیگر از دکوراسیون داخلی منزل را مشاهده کنید.

نمونه شماره ۱

blog post

عکاسی خانه ی آقای نادری در هروی

نمونه شماره ۲

blog post

عکاسی خانه ی آقای نادری در هروی

نمونه شماره ۳

blog post

عکاسی منزل دلباز خانم احمدی در نارمک

نمونه شماره ۴

blog post

عکاسی منزل دلباز خانم احمدی در نارمک

نمونه شماره ۵

blog post

منزل نوعروس حمیده تمیمی

نمونه شماره ۶

blog post

خانه‌ای نقلی و دلنشین با وسایل چوبی دست ساز

نمونه شماره ۷

blog post

خانه‌ای نقلی و دلنشین با وسایل چوبی دست ساز

نمونه شماره ۸

blog post

دکوراسیون خانه ما

نمونه شماره ۹

blog post

نمونه کارهای گروه طراحی برندا

نمونه شماره ۱۰

blog post

دکوراسیون آپارتمان در اهواز

نمونه شماره ۱۱

blog post

منزل خانم مشعشعی

نمونه شماره ۱۲

blog post

عکاسی منزل آقا و خانم اسدپور

نمونه شماره ۱۳

 

blog post

عکاسی منزل ستاره و سامان

نمونه شماره ۱۴

blog post

عکاسی منزل مجتمع گلدیسان

نمونه شماره ۱۵

blog post

عکاسی منزل خانم موسوی

نمونه شماره ۱۶

blog post

عکاسی منزل دلباز خانم احمدی در نارمک

نمونه شماره ۱۷

blog post

عکاسی تور خانه گردی

نمونه شماره ۱۸

blog post

نمونه شماره ۱۹

blog post

منزل مجلل خانم ایمانی

نمونه شماره ۲۰

blog post

دکوراسیون آپارتمان مجلل خانم آرزو رضا زاده در اهواز

نمونه شماره ۲۱

blog post

خانه ی بزرگ فردیس

نمونه شماره ۲۲

blog post

طراحی منزل شخصی خودم

نمونه شماره ۲۳

blog post

عکاسی خانه ی خانم حاجیان در تهران

نمونه شماره ۲۴

 

blog post

عکاسی از منزل مسکونی هدی باقری در گرگان

نمونه شماره ۲۵

blog post

عکاسی خانه ی ستاره و سیاوش در کرج

طراحی داخلی منزل ویلایی

در تصاویر زیر نمونه هایی از طراحی داخلی خانه ویلایی را می بینید. خانه های ویلایی معمولا بزرگ تر هستند و اغلب دکوراسیون مدرن و امروزی دارند. 

 نمونه شماره ۲۶

blog post

منزل مسکونی اکبرزاده

نمونه شماره ۲۷

blog post

طراحی داخلی منزل تریپلکس

نمونه شماره ۲۸

blog post

طراحی داخلی منزل تریپلکس

نمونه شماره ۲۹

طراحی داخل ویلا

نمونه شماره ۳۰

دکوراسیون داخلی ویلا

نمونه شماره۳۱

طراحی داخلی منزل دوبلکس

برای طراحی و دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس باید کمی بیشتر دست به جیب شوید. خاه بزرگ تر وسایل بیشتری هم می خواهد. تصاویر زیر نمونه هایی از طراحی داخلی خانه دوبکس هستند.

نمونه شماره ۳۲

blog post

خانه ی دوبلکس سروش در لویزان

نمونه شماره ۳۳

blog post

خانه دوبلکس ویلایی، سبکی متفاوت در منزل مرجان

نمونه شماره ۳۴

blog post

پروژه‌‌ی آذر

نمونه شماره ۳۵

blog post

دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی منزل با چوب

در تصاویر زیر می توانید چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل با متریال چوب را ببینید و ایده بگیرید.

نمونه شماره ۳۶

blog post

عکاسی از خانه خیابان بهار

نمونه شماره ۳۷

blog post

عکاسی خانه ای با بالکنی بی نظیر در هروی

طراحی داخلی منزل با کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی خانه می تواند بسیار مقرون به صرفه و در عین حال چشمگیر باشد.

نمونه شماره ۳۸

blog post

مبلمان زرد پذیرایی

نمونه شماره ۳۹

blog post

دکوراسیون داخلی منزل با MDF

ام‌دی‌اف نیز انتخابی مقرون به صرفه است و می توانید تغییرات چشمگیر و زیبایی را با استفاده از این متریال ارزان (نسبت به چوب طبیعی) در دکوراسین داخلی منزل تان ایجاد نمایید.

نمونه شماره ۴۰

blog post

عکاسی خانه ای با بالکنی بی نظیر در هروی

نمونه شماره ۴۱

blog post

طراحی داخلی منزل تریپلکس

نمونه شماره ۴۲

blog post

دکوراسیون منزل زوج جوان تهرانی

نمونه شماره ۴۳ 

blog post

دکوراسیون منزل زوج جوان تهرانی

طراحی داخلی منزل ایرانی

هرچه‌قدر هم از سبک‌ها و نمونه‌ها بگوییم بعضی از ما ایرانی‌ها دوست‌داریم گرمای فرهنگ شرقی‌مان در خانه‌مان موج بزند و گریزی هم به سبک معاصر داشته باشیم. در هفت نمونه آخر شاهد چنین خانه‌هایی هستیم.

نمونه شماره ۴۴ 

blog post

عکاسی از دکوراسیون سنتی سوهانک

نمونه شماره ۴۵

blog post

نمونه شماره ۴۶

blog post

معماری سنتی خانه های ایرانی

نمونه شماره ۴۷

blog post

منزل خانم ویسمرادی

نمونه شماره ۴۸

blog post

عکاسی منزل میرفخرایی

 نمونه شماره ۴۹

blog post

عکاسی منزل میرفخرایی

نمونه شماره ۵۰ 

blog post

عکاسی خانه میدان گلها

طراحی داخلی منزل را به چه کسی بسپاریم؟

می توانید طراحی داخلی منزل را به شرکت‌هایی بسپارید که کارشناسان طراحی داخلی خانه را در استخدام خود دارند و پروژه خانه شما را با تکیه بر اصول علم انجام می‌دهند. یک مهندس طراحی داخلی منزل می‌تواند این کار را به بهترین شکل برایتان انجام دهد.

توجه: مهندس طراحی داخلی منزل با دکوراتور فرق دارد.

عبارت مهندس طراحی داخلی منزل در اصطلاح عامیانه با دکوراتور داخلی اشتباه گرفته می‌شود. طراحی داخلی علم و رشته‌ای دانشگاهی است که بعد از قبول در رشته معماری، باید این زیرشاخه تحصیلی را انتخاب کرد. اما اجرای دکوراسیون و طراحی داخلی را معمولا افراد دکوراتور انجام می‌دهند.

مهندس طراحی داخلی کیست؟  مهندسان طراحی داخلی منزل در دوره‌های دانشگاهی انواع شاخته‌های تخصصی این امر را یاد می‌گیرند:

  • رنگ‌شناسی
  • شناخت پارچه‌ها
  • شناخت متریال ساختمانی
  • نرم‌افزارهای کامپپیوتری طرحی داخلی
  • فضاسازی
  • ترسیم پلن

دکوراتور کیست؟ افرادی که با مهندسان طراحی داخلی منزل کار می‌‌کنند و طرح این مهندسان را پیاده‌ می‌سازند. این افراد نیاز به تحصیلات آکادمیک ندارند و بعد از شرکت در برخی دوره‌های کوتاه‌مدت، در بخشی از پروژه به شرکت‌های طراحی داخلی کمک می‌کنند. 

blog post

تفاوت معماری داخلی با طراحی داخلی منزل 

به طور کلی سه عبارت هست که در کاربرد، هم‌پوشانی دارند اما باید از نظر معنا تفکیک شوند:

۱٫ معماری داخلی: در معماری داخلی، مهندس معمار فضای داخل یک ساختمان را برای ساکنان و مراجعان آن مناسب می‌سازد، به طوریکه افراد با ساختمان مربوطه ارتباط و حس تعلق پیدا کنند. معماری داخلی مربوط به پروژه‌های مراکز تفریحی، منازل و ساختمان‌های اداری می‌شود. یک مهندس معماری داخلی باید هنر، فلسفه، روانشناسی را بداند و پروژه خود را با لحاظ جنبه‌های اقتصادی، فرهنگی و صنعتی پیش ببرد.

 

۲٫ طراحی داخلی: در طراحی داخلی، مهندس معمار با تکیه بر علم و هنر و توجه به رفتارشناسی مردم، فضای داخل یک ساختمان را به طور خلاقانه‌ای، مطابق کاربرد ساکنان یا مراجعین، سازمان‌دهی می‌کند. در این امر بررسی اصول ایمنی، عایق بودن نسبت به صدا، دما، نورپردازی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت انتخاب اثاثیه و لوازم دکوری و نحوه چیدمان آنها.

 

۳٫ دکوراسیون داخلی: اجرای این امر توسط دکوراتورها انجام می‌شود و تنها به امور ظاهری یا اجرای پلن مهندسان معماری داخلی می‌پردازند. مثلا در انتخاب مبلمان، یک دکوراتور تنها مسئول انتخاب نوع ، رنگ ، بافت و الگوی میز و مبل است اما یک مهندس طراحی داخلی با توجه به ضوابط و قوانین موجود، به بررسی کاربرد، انتقال دما، اشتعال پذیری، طول عمر، الزامات الکترسیته ساکن و امور علمی و تخصصی آن هم می‌پردازد .اغلب دکوراتورها خود آموخته هستند و آموزش رسمی و آکادمیک طراحی ندیده‌اند. به علاوه دکوراتورها بیشتر در پروژه‌های شخصی مثلا دکوراسیون داخلی منزل اشخاص فعال‌اند نه پروژه‌ای عظیم مثلا طراحی داخلی ایران مال

blog post

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل متعلق به چه کسی‌ست؟

دیزاین خانه را دیدید؟ به نظر شما بهترین دکوراسیون منزل ایرانی متعلق به کدام مخاطب است؟ شما خوانندگان محترم می‌توانید برای دیدن تصاویر بیشتر از دکور خانه های امروزی، به بخش تورهای خانه‌گردی مراجعه کنید و عکس‌ها و گزارش‌های خانه‌های مختلف را ببینید و بخوانید.

علاوه بر این می‌توانید میزبان تورهای تاپ دکورنیز باشید. تصاویر خود از خانه‌های زیبای‌تان را برای ما رسال کنید و با شرکت در مسابقات اینستاگرامی چیدانه، جایزه زیباترین دکوراسیون داخلی منزل را به خود اختصاص دهید. 

blog post

دکوراسیون داخلی پذیرایی

طراحی داخلی خانه

سوالات متداول در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون منزل

طراحی و دکوراسیون داخلی منزل چیست؟

طراحی و دکوراسیون داخلی دانش و مهارتی‌ست که به کمک آن‌ می‌توانیم خانه خود را زیبا و کاربردی چیدمان کنیم. انتخاب هوشمندانه و درست رنگ‌ها، سبک‌های دکوراسیون، وسایل و لوازم خانه به شکل اصولی درواقع مهم‌ترین مفاهیم دکوراسیون داخلی هستند. 

دکوراسیون منزل خود را چگونه انجام دهیم؟

برای طراحی و دکوراسیون خانه اولین قدم مطالعه و تماشای عکس های دکوراسیون داخلی است. در چیدانه مطالب ترند حوزه دکوراسیون را بخوانید و از عکس های منازل در تورهای خانه گردی ایده بگیرید. 

کدام سبک دکوراسیون داخلی برای خانه ما مناسب‌تر است؟

سبک مناسب دکوراسیون داخلی باید بر اساس سلیقه خودتان انتخاب شود. بنابراین قبل از هر اقدامی باید در اینجا سبک های مختلف دکوراسیون داخلی را ببینید و با جزئیات هر سبک آشنا شوید.

هزینه دکوراسیون داخلی منزل چقدر است؟

اگر برای دکوراسیون داخلی منزل از وسایل ساده استفاده کنید، یک دکوراسیون مقرون به صرفه خواهید داشت. همچنین می‌توانید به سراغ طراح و دکوراتور حرفه‌ای بروید و تغییرات اساسی به طراحی و دکوراسیون منزلتان بدهید. تعرفه های طراحی داخلی منزل را اینجا بخوانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 2,275 views بار دسته بندی : مبانی طراحی داخلی تاريخ : 29 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.