تاپ دکور دکوراسیون بوهو چیست؟ (همراه با ایده های جذاب برای این طراحی) - تاپ دکور

سبک دکوراسیون بوهو یکی از زیباترین سبک هایی است که امروزه بسیار پرطرفدار است و افراد بسیاری به سراغ طراحی و اجرای این سبک می روند. دکوراسیون بوهو بوی زندگی می دهد و افراد با این طراحی و اجرا می توانند شاهد بهترین تغییرات باشند. بنابراین اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود را دارید می توانید به سراغ طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو بروید.

البته ذکر این نکته ضروری است که طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو باید توسط افرادی انجام شود که تجربه و مهارت کافی برای این اقدام دارند و می توانند بهترین طراحی ها را اجرا کنند. شرکت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تاپ دکور یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید جهت طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو از طریق این شرکت اقدام کنید تا بتوانید شاهد بهترین تغییرات باشید.

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو با بهترین قیمت و کیفیت بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی بهترین طراحی را انجام دهید.

دکوراسیون بوهو چیست؟

برخی افرادی که قصد بازسازی خانه یا تغییر دکوراسیون داخلی را دارند، به سراغ طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو بروند، البته به شرطی که ویژگی های این سبک با ایده آل های افراد همخوانی داشته باشد تا متقاضیان بتوانند نسبت به این طراحی رضایت کافی داشته باشند.

دکوراسیون بوهو چیست؟
دکوراسیون بوهو چیست؟

دکوراسیون بوهو تلفیقی از فرهنگ های مختلف است و زمانی که این طراحی و دیزاین اجرا شود، متوجه خواهید شد که چقدر این طراحی زیباست و بوی زندگی می دهد. توجه نمایید که در این طراحی از عناصر مختلفی استفاده می شود و همین امر موجب شده تا افراد با علاقه بیشتری به سراغ دکوراسیون بوهو بروند.

دکوراسیون بوهو چیست؟
دکوراسیون بوهو چیست؟

بنابراین اگر به دنبال یک سبک خلاقانه هستید تا بتوانید مجموعه ای از المان ها و طراحی ها را در اختیار داشته باشید، می توانید به سراغ طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو بروید.

دکوراسیون بوهو چیست؟
دکوراسیون سبک بوهو چیست؟

ویژگی های دکوراسیون داخلی بوهو

سبک دکوراسیون بوهو در مقابل سبک دکوراسیون مدرن قرار گرفته است و دارای ویژگی های بسیاری است که در ادامه به برخی از ویژگی های بارز و مهم این سبک پرداخته ایم.

  • گلدان‌ هایی با برگ های پهن 
  • آویزهای مکرومه‌بافی 
  • شال و پارچه‌های تزئینی شبیه به گلیم
  • مبل‌ های راحتی
  • لوسترهای چوبی
  • طرح‌ها و منسوجات ناهماهنگ
  • پالت‌های رنگی متنوع
  • استفاده از فرش‌های دستباف، گلیم، جاجیم و…
  • و…
ویژگی های دکوراسیون داخلی بوهو
ویژگی های دکوراسیون داخلی بوهو
ویژگی های دکوراسیون داخلی بوهو

اصول طراحی دکوراسیون به سبک بوهو

همانطور که می دانید سبک دکوراسیون بوهو بیشتر به سبک کلاسیک نزدیک است اما این سبک کمی سنتی و قدیمی است به همین خاطر طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه با اصول طراحی و اجرای سبک دکوراسیون بوهو بیشتر و بهتر آشنا می شوید.

اگر قصد طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو را دارید باید آگاه باشید که شما از خرید المان های لوکس و تجملاتی باید خودداری نمایید. به طور مثال بجای خرید لوسترهای تجملاتی باید به سراغ لوسترهای چوبی بروید تا این سبک بیشتر به چشم بیاید.

اصول طراحی دکوراسیون به سبک بوهو

خرید مبل راحتی جزو گزینه هایی است که بسیار پرطرفدار است و افراد می توانند با خرید اینگونه مبل ها زیبایی دکوراسیون بوهو را بیشتر نشان دهند.

مبل راحتی دکوراسیون بوهو

برای اینکه سبک دکوراسیون بوهو بیشتر به چشم بیاید باید حتما از گل و گیاهان طبیعی استفاده کنید. گل و گیاهان از عناصر اصلی سبک دکوراسیون بوهو هستند که باید حتما در این خانه ها وجود داشته باشند تا خانه سبک بوهو را به خود بگیرد.

گیاهان طبیعی دکوراسیون بوهو

از دیگر اصول طراحی دکوراسیون بوهو برای خانه این است که افراد باید حتما از فرش و قالیچه های رنگی استفاده کنند تا این سبک به چشم بیاید.

مبل راحتی دکوراسیون بوهو

در سبک دکوراسیون بوهو بیشتر از رنگ های روشن که در طبیعت نیز وجود دارند، استفاده می شود. به طور مثال استفاده از رنگ های سبز، فیروزه‌ای، آبی، طیف روشن تا تیره قهوه‌ای و سفید بسیار پرطرفدار است.

رنگ های دکوراسیون بوهو
رنگ های دکوراسیون بوهو

دکوراسیون بوهو پذیرایی

سبک دکوراسیون بوهو برای پذیرایی بسیار ساده و زیبا است؛ زیرا در این سبک هیچ المان لاکچری که فقط برای زیبایی فضا از آن استفاده می شود، وجود ندارد و شما یک دکوراسیون پذیرایی کاملا جذاب و زیبا را شاهد هستید که حس و حال بهتری را انتقال می دهند. 

دکوراسیون بوهو پذیرایی
دکوراسیون بوهو پذیرایی
دکوراسیون بوهو پذیرایی

در دکوراسیون بوهو پذیرایی بیشتر از المان های چوبی و گلدان های طبیعی استفاده می شود به همین خاطر طراحی و اجرای این سبک دکوراسیون بسیار به چشم می آید. آرامش این سبک دکوراسیون بسیار بیشتر از سبک های دیگر است و به خاطر اینکه با عناصر طبیعی طراحی می شود، بیشتر بوی زندگی می دهد.

دکوراسیون بوهو پذیرایی
دکوراسیون بوهو پذیرایی

دکوراسیون بوهو اتاق خواب

هر زمان که به دکوراسیون اتاق خواب بوهو توجه کنید متوجه می شوید که المان های چوبی و طبیعی در این فضا بیشتر به چشم می آید. المان هایی که برای دکوراسیون بوهو اتاق خواب خریداری می شوند اغلب چوبی هستند به همین خاطر گرمای این فضا بیشتر است.

دکوراسیون بوهو اتاق خواب
دکوراسیون بوهو اتاق خواب

استفاده از گل و گیاهان طبیعی، نورپردازی ساده، اکسسوری هایی که برگرفته از طبیعت هستند، بیشتر با این سبک همخوانی دارند. توجه نمایید که سبک دکوراسیون بوهو برای اتاق خواب یک سبک ساده و خلاقانه است و اصلا نمی توان گفت که سبک لوکس و تجملاتی است به همین خاطر طراحی و اجرای این سبک با صرف هزینه ای پایین امکان پذیر است.

دکوراسیون بوهو اتاق خواب
دکوراسیون بوهو اتاق خواب

دکوراسیون بوهو آشپزخانه

افرادی که به دنبال طراحی و اجرای یک سبک کاملا ساده هستند که حس و حال بهتری داشته باشد و با استفاده از آن تغییرات چشمگیری در فضا دیده شود، باید به سراغ دکوراسیون بوهو برای آشپزخانه بروند. دکوراسیون آشپزخانه به سبک بوهو جزو سبک هایی است که نیاز به صرف هزینه بالایی ندارد اما با همین طراحی و اجرا، تغییرات بسیاری در خانه دیده می شود.

دکوراسیون بوهو آشپزخانه
دکوراسیون بوهو آشپزخانه

البته توجه نمایید که اگر قصد طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو را برای آشپزخانه خود دارید بهتر است که از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانید اقدام به طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو با مناسب ترین هزینه ها کنید.

دکوراسیون بوهو آشپزخانه
دکوراسیون بوهو آشپزخانه

هزینه دکوراسیون سبک بوهو

افرادی که قصد طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو را دارند در ابتدا ممکن است به این فکر کنند که قیمت دکوراسیون داخلی و تغییر آن چقدر است و با چه میزان بودجه می توان بهترین طراحی را انجام داد، بنابراین در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه دکوراسیون بوهو با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود.

هزینه دکوراسیون سبک بوهو
هزینه دکوراسیون سبک بوهو

توجه نمایید که هزینه دکوراسیون سبک بوهو کمی کمتر از دیگر سبک ها است و همین امر موجب شده تا تقاضا برای اجرای دکوراسیون بوهو افزایش یابد. بنابراین اگر به دنبال یک سبک زیبا هستید که هزینه طراحی و اجرای آن پایین باشد، می توانید به سراغ طراحی و اجرای سبک دکوراسیون بوهو بروید.

هزینه دکوراسیون سبک بوهو

طراحی و اجرای دکوراسیون خانه بوهو

زمانی که صحبت از طراحی و اجرای دکوراسیون بوهو است، متقاضیان باید توجه کنند که برای این طراحی و اجرا باید حتما به سراغ یک شرکت معتبر و مطمئن رفت تا بتوان به ایده آل های خود دست یافت. شرکت دکوراسیون داخلی تاپ دکور یکی از بهترین شرکت هایی است که به صورت کاملا تخصصی بر روی این طراحی و اجرا فعالیت می کند.

کادر مجرب شرکت تاپ دکور به واسطه تجربه و مهارت بالایی که در این حوزه دارند قادر هستند که بهترین طراحی ها را به مرحله اجرا برسانند و همين امر موجب شده تا تاپ دکور به عنوان بهترین شرکت دکوراسیون داخلی شناخته شود و بتواند تعداد بالایی از مشتریان را جذب کند.

بنابراین اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود را دارید می توانید به سراغ تاپ دکور بروید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به ایده آل های خود از این طراحی دست یابید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : مشاوره دکوراسیون تاريخ : 27 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.